Od protomodernizacije do modernizacije školstva u Hrvatskoj

  • Naslovnica
  • O projektu
    • Opis projekta
    • Suradnici na projektu
    • Ciljevi
    • Metodologija
    • Potencijalni korisnici rezultata
    • Recenzije i financiranje (HRZZ)
  • Novosti
  • Rezultati
    • Publikacije
    • Građa za povijest školstva
    • Sudjelovanja na konferencijama
    • Radionica za doktorande
    • Popularizacija povijesti školstva
    • Baze podataka
    • Konferencija “Being a Student in the Habsburg Monarchy”
    • Izložba “Biti učenik u Hrvatskoj u dugom 19. stoljeću”
    • Interaktivna karta
  • Iz povijesti školstva
    • Katolička crkva i školstvo
    • Tridentski sabor i obrazovanje
    • Ratio educationis (1777.)
    • Izgradnja sustava državnog školstva
    • Mažuranićeva reforma školstva
    • Opismenjavanje kao obrazovna struktura dugog trajanja
    • Ideologizacija školstva u 19. stoljeću
    • Disciplina i tjelovježba u školama u drugoj polovici 19. stoljeća
    • Školske valovnice kao izvor za povijest školstva
  • Karta škola
  • Baza podataka
  • Kontakt
  • Poveznice
  • English

Poveznice

isp-logo

Hrvatski institut za povijest

hipsb-logo

Hrvatska zaklada za znanost

Hrvatska zaklada za znanost

Stranica projekta na Academia.edu

Stranica projekta na Academia.edu

Hrvatski školski muzej

Hrvatski školski muzej

 

 

International Conference

International Conference

NEW!

NEW!

Exhibition

Being a Student in Croatia

PROJECT BROCHURE

PROJECT BROCHURE

DOCTORAL WORKSHOP

DOCTORAL WORKSHOP
isp-logo
hrzzlogo

Nove objave

  • Being a Student in the Habsburg Monarchy
  • Zbornik radova “Adel und Mehrsprachigkeit in der Frühen Neuzeit”
  • Dinko Župan, “The position of female teachers in the educational system of Croatia”
  • Review of Croatian History: novi radovi Monike Govekar Okoliš i Roberta Skenderovića
  • Nova knjiga: Ivana Horbec, Prema modernoj državi. Uprava i politika u Banskoj Hrvatskoj 18. stoljeća

Meta

  • Prijava
  • RSS unosa
  • RSS komentara
  • WordPress.org